Heeft u een klacht of vraag over de behandeling of nota?

Praat met uw tandarts, doe uw mond open!

Bent u het ergens niet mee eens, of hebt u vragen, dan kunt u altijd terecht bij een van onze assistentes. Zij helpen u graag verder. Vaak helpt dit verhelderend. Zit u nog steeds met vragen, dan kunnen we nog steeds naar een oplossing zoeken. Vraag om een verhelderend gesprek met uw tandarts. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op. U kunt aangeven wat u onduidelijk vindt. En de tandarts kan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de tandarts belangrijk te weten, dat u een probleem heeft. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.

Tip-lijn

Mocht u nog steeds vragen over de behandeling of uw rekening hebben, dan kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP-lijn), telefonisch bereikbaar onder nummer  0900-2025012 ( € 0.25 per minuut), bereikbaar maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.30 t/m 16.30 (maandagmiddag gesloten).

KNMT-klachtenregeling

Als u ons de gelegenheid hebt gegeven om uw vraag of klacht te behandelen, en u komt er bij de TIP-lijn ook niet uit en u bent nog steeds niet tevreden, dan kunt u gebruik maken van de KNMT-klachtenregeling. Hier zijn wij bij aangesloten, individueel als behandelaar maar ook als instelling. Dat kan schriftelijk via Postbus 2000, 3430 CA Nieuwegein Wij zijn ingeschreven in het KRT register; het Kwaliteits Register Tandartsen en het KRM; Kwaliteits Register Mondhygienisten

sliderachtergrond1-min
sliderachtergrond2-min
parallax

Typ uw zoektermen in. Druk op enter om te zoeken